AUCKLAND

Hei alle sammen!
Jeg hadde skyhøye forventninger til denne turen, og turen toppet alle forventningene. Jeg har rett og slett ikke ord, hatt en SUPER tur til Auckland sammen med gode venner.

Det er forresten en storm som nermer seg Nelson nå kalt Lusi. Den kom først til Auckland, som vi merket godt i dag tidlig. Planen var at jeg egentlig skulle fly alene hjem senere på dagen idag, ettersom det var fullt når jeg bestilte billetter. MEEEN, så fikset vi det slik at jeg fikk plass på flyet til Nelson i lag med de andre på grunn av denne stormen. Jeg har aldri vært redd for å fly, men idag var jeg sinnsykt glad for at jeg satt ved siden av Frida. Det blåste og rista i flyet allerede før vi tok av. Helt ekstremt og jeg har alcri vært med på lignende turbulens. Veien gikk någelunde bra, jeg sovnet jo som vanlig. Da vi gikk inn for landing ble det verre. Jeg trodde helt serriøst at vi ikke skulle lande på banen. Jeg overdriver ikke nå, det rista som bare søren - jeg var nesten på gråten. HAHA, lol nok om det. Jeg sitter nå hjemme i min digge, store dobbelseng og kjenner at jeg er på vei til å få en cold igjen. Great.

Anyways! Auckland var helt f a n t a s t i s k. Vi ble hentet på flyplassen av vertsfamilien vi skulle bo hos, veldig koselig kar. Vi så egnetlig ikke noe til vfamilien ettersom vi var ute og fartet heletiden. Vi dro hvertfall tidlig inn til byen på torsdag - shoppet og tittet rundt før vi møtte Nikolai. En student som bor et sted på nordøya som kjente Jonas fra før. Var veldig koselig og vi hadde middag ute før vi møtte Mason og Ash som bodde på ett hotell i byen. Herifra dro vi til vector arena for å se MACKLEMORE AND RYAN LEWIS ! Var så sinnsykt bra at jeg skulle ønske jeg kunne skru tiden tilbake. Tinie Tempah varmet opp, og det var heller ikke til å klage på. Var kjempegod stemning ja.. No words tbh. Jeg elsket det.
På fredag dro vi til byen og møtte hele flokken igjen, hadde en litt rolig dag rundt i byen før vi chillet på hotellet til de andre.
Var et sykt bra "siste event" før hjemreise neste måned.... Det er på tide at noen finner opp en tidsmarskin som kan ta oss back-in-time.. Her er noen pics from daaa trip.

Så flinke meg som tok med meg det lille kameraet:

Flyplassen i Nelson - Silje fløy også med oss ettersom hun skulle på et annet event utenfor auckland. hihi.

Her bodde vi, et stykke utenfor byen

Så her spaserer barna for å finne en buss.

lunsjet

Spiste middag i solen. Nikolai og Jonas.

Vi var altså med enda en nordlending. Haha, Nikolai var sinnsykt morsom så det var kjempekoselig at han joinet vårt lille team.

I dette bildet mangler vi bare Ash.. -Mason, Nikolai, en random, Frida og Jonas.

Fredag.

Fint morgenbilde før vi satt kursen mot Nelson.

Håper alle får en fin lørdag!! Klems og kos