AUCKLAND

Hei alle sammen!
Jeg hadde skyhye forventninger til denne turen, og turen toppet alle forventningene. Jeg har rett og slett ikke ord, hatt en SUPER tur til Auckland sammen med gode venner.

Det er forresten en storm som nermer seg Nelson n kalt Lusi. Den kom frst til Auckland, som vi merket godt i dag tidlig. Planen var at jeg egentlig skulle fly alene hjem senere p dagen idag, ettersom det var fullt nr jeg bestilte billetter. MEEEN, s fikset vi det slik at jeg fikk plass p flyet til Nelson i lag med de andre p grunn av denne stormen. Jeg har aldri vrt redd for fly, men idag var jeg sinnsykt glad for at jeg satt ved siden av Frida. Det blste og rista i flyet allerede fr vi tok av. Helt ekstremt og jeg har alcri vrt med p lignende turbulens. Veien gikk ngelunde bra, jeg sovnet jo som vanlig. Da vi gikk inn for landing ble det verre. Jeg trodde helt serrist at vi ikke skulle lande p banen. Jeg overdriver ikke n, det rista som bare sren - jeg var nesten p grten. HAHA, lol nok om det. Jeg sitter n hjemme i min digge, store dobbelseng og kjenner at jeg er p vei til f en cold igjen. Great.

Anyways! Auckland var helt f a n t a s t i s k. Vi ble hentet p flyplassen av vertsfamilien vi skulle bo hos, veldig koselig kar. Vi s egnetlig ikke noe til vfamilien ettersom vi var ute og fartet heletiden. Vi dro hvertfall tidlig inn til byen p torsdag - shoppet og tittet rundt fr vi mtte Nikolai. En student som bor et sted p nordya som kjente Jonas fra fr. Var veldig koselig og vi hadde middag ute fr vi mtte Mason og Ash som bodde p ett hotell i byen. Herifra dro vi til vector arena for se MACKLEMORE AND RYAN LEWIS ! Var s sinnsykt bra at jeg skulle nske jeg kunne skru tiden tilbake. Tinie Tempah varmet opp, og det var heller ikke til klage p. Var kjempegod stemning ja.. No words tbh. Jeg elsket det.
P fredag dro vi til byen og mtte hele flokken igjen, hadde en litt rolig dag rundt i byen fr vi chillet p hotellet til de andre.
Var et sykt bra "siste event" fr hjemreise neste mned.... Det er p tide at noen finner opp en tidsmarskin som kan ta oss back-in-time.. Her er noen pics from daaa trip.

S flinke meg som tok med meg det lille kameraet:

Flyplassen i Nelson - Silje fly ogs med oss ettersom hun skulle p et annet event utenfor auckland. hihi.

Her bodde vi, et stykke utenfor byen

S her spaserer barna for finne en buss.

lunsjet

Spiste middag i solen. Nikolai og Jonas.

Vi var alts med enda en nordlending. Haha, Nikolai var sinnsykt morsom s det var kjempekoselig at han joinet vrt lille team.

I dette bildet mangler vi bare Ash.. -Mason, Nikolai, en random, Frida og Jonas.

Fredag.

Fint morgenbilde fr vi satt kursen mot Nelson.

Hper alle fr en fin lrdag!! Klems og kos